duminică, 31 mai 2009

Tonomat de carti

Tonomatele devin foarte populare in Romania, putem vedea peste tot tonomate de cafea, sau tonomate de sucuri sau sandwich-uri, si mai nou dvd-uri. In alte tari exista tonomate pentru absolut orice, de la tricouri si sosete la umbrele si obiecte decorative. Acest tip de afacere are succes deoarece nu prezinta costuri mari de intreinere, deoarece nu iti trebuie angajati care sa vanda produsele, ci doar angajati care sa alimenteze tonomatele. De asemenea aceasta afacere tinde sa aiba succes deoarece tonomatele nu ocupa un spatiu mare , iar relocarea lor, in caz ca nu este profitabila prima zona aleasa, este foarte usoara. De ce tonomate de carti? simplu, in Romania, numarul cartilor vandute este in crestere in fiecare an, dupa cum ati vazut apar carti de vanzare si la standurile de ziare. Diversitatea este foarte mare si ina cest fel fiecare individ gaseste o carte care ii place. In tonomate puteti pune si reviste care apar bilunar sau lunat. Am ales acest tip de reviste pentru ca in acest fel nu va fi nevoie sa mergeti des la tonomate si astfel va scad costurile cu angajatii.

Articole similare:



4 Comments:

Anonim said...

Mi se pare o idee interesanta si stimulativa, mai ales pentru cei mici. Poti sa imi spui de unde se poate cumpara sau adapta tonomatul si care ar fi pretul investitiei?

Anonim said...

aaaaaaa

Anonim said...

Si eu sunt interesata de a dezvolta o asemenea idee in orasul meu.....nu exista asa ceva.
Daca stiti va rog sa-mi trimiteti un raspuns la adinamanea04@yahoo.com.

Anonim said...

doresc si eu mai multe informatii si despre costul investitiei cat si despre tonomat doru.boanca@yahoo.com

Trimiteți un comentariu