luni, 19 mai 2008

De ce am facut blogul...

Am început acest blog cu scopul de a vă prezenta diverse afaceri mai mici sau mai mari, obişnuite sau mai puţin obişnuite, gândite de mine sau de alţii, dar o alternativă la afacerile Fornetti sau "firma de termopane" pe care le găseşti la orice pas. Poate unii dintre voi vor lua o idee prezentată pe blog si o vor transforma în afacere, poate aşa se mai colorează peisajul de afaceri din România. Vă doresc mult succes şi la cât mai multe milioane!!

Articole similare:



4 Comments:

Anonim said...

felicitari, aveam nevoie de un blog ca asta.

am si eu o rugaminte: un plan de afaceri sau macar sugestii cum s-ar putea vinde un sistem plug-n-play pentru conversia unui automobil obisnuit intr-unul cu apa.

problema principala pare sa fie costul deosebit de redus al componentelor, care determina o performanta financiara foarte redusa.
[sic!]
:)
daca aveti vreo sugestie v-as fi recunoscator.

Alexander said...

Nu cred ca inteleg bine problema, daca poti sa detaliezi putin, conversia unui automobil obisnuit intr-unul cu apa? adica sa faci automobilul sa mearga si pe apa sau sa mearga cu apa?

Plan de afacere nu am cu nimic din industria auto oricum, deci poate te-as putea ajuta cu niste sfaturi

Anonim said...

a-m citit aproape toate ideile tale sau de alti si mi se par unele chiar foarte bune numai ca persoane ca mine nu avem atatia bani sa le si punem in aplicare.e chiar foarte buna ideea ta de a putea "dechide" ochi la multi care au bani dar nu prea au idei.te felicit si sper sa continui cu ce ai inceput,adica sa mai pui idei.un salut simona.

Anonim said...

are cineva idee cat de profitabila este o afacere cu o discoteca un club de noapte poate sa imi rezume si un plan de afaceri pentru asa cva....va multumesc

Trimiteți un comentariu