luni, 1 septembrie 2008

O afacere de 5000 - 10000 euro - Gogoserie

Nu cred ca este cineva care nu a mancat cel putin o gogoasa cumparata de la o gogoserie "de cartier". Acest produs este foarte popular la noi datorita pretului scazut de achizitie. Acestea sunt mancate fie ca masa de baza, fie ca desert, aceasta functie dubla sporind numarul clientilor. Un alt avantaj il reprezinta costurile reduse de productie, cu ingrediente putine si ieftine. Pe scurt, este vorba de un produs arhicunoscut, apreciat si foarte cautat, care se fabrica usor, cu costuri reduse si care se vinde foarte bine. Am observat ca se vand foarte bine acum gogosile inelus. Acestea sunt produse automat de catre o masina, reducand astfel si mai mult costurile variabile. Pentru deschizerea unei gogoserii este necesar un capital de aproximativ 5000 - 10000 euro in functie de locatie si de marimea acesteia. Profiturile nu se vor lasa asteptate pentru ca o astfel de afacere este foarte profitabila, in general acestea se ridica undeva la 30 - 40 % din vanzari. Va trebui sa obtineti autorizatiile de functionare, sa cumparati un malaxor si o masina de facut gogosi (pretul pentru o astfel de masina este de aproximativ 2000 euro). Dupa cum am precizat si si cu alte ocazii, pentru ca aceasta afacere sa aiba succes trebuie sa beneficieze de un amplasament stradal intr-un loc foarte circulat. Si personalul este un aspect important al succesului afacerii, acesta trebuie sa fie politicos, ingrijit si atent la igiena. Fie ca optati pentru gogosile clasice simple, cu gem sau cu branza, fie ca preferati gogosile tip inelus cu glazura acestea vor ramane in orice perioada a anului un produs foarte bine vandut, in plus daca adaugati un pahar de iaurt la aceste gogosi sunt sigur ca veti creste vanzarile.

Articole similare:



9 Comments:

Anonim said...

Salut alex ti-am citit pe site cuvintele atent si ai foarte mare dreptate.Am o rugaminte la tine sau daca ma poate ajuta cineva daca poate sa-mi spuna de unde pot cumpara un aparat de gogosi automat tip ineluse cu malaxor.va multumesc

Alexander said...

Am vazut ca se vand pe internet la mana a doua, in Romania,, daca nu vrei asa, sau daca nu gasesti, iti sugerez sa contactezi un distribuitor sau producator din Italia sau Spania

Anonim said...

Doresc sa deschid o gogoserie,poate cineva sa imi spuna care este spatiul minim acceptat de lelislatie pt asta ? raspuns va rog la ratzacosmin@gmail.com

Anonim said...

vreau sami deschi o gogoserie in italia pote cineva sami spuna la ce cost pot sa ajung si ce acte imi trebuie va multumesc contact dezsifrancisc@gmail.com

nina _mihale40@yahoo.com said...

aici unde suntem noi,la 3500 km nu exista gogoserii.as vrea sa imi deschid una .imi puteti scrie care sunt pasii si de unde se pot achizitiona masinile. va multumesc

Anonim said...

e o afacere forte buna convenabila merita

Anonim said...

Salut,
Asi vrea sa incerc si eu sa deschid o gogoserie,ma poate cineva ajuta cu ceva sfaturi si de unde se pot achizitiona masinile.
Adresa de email : malandru77@yahoo.com
Va multumesc.

Anonim said...

vand afacere gogoserie in braila , societate comerciala cu utilaje si autorizatii la zi plus chirie platita pana in mai . vad f bun langa o scoala si o gradinita . O VAND PENTRU CA NU MAI AM TIMP SA MA OCUP DE EA . RELATII LA 0769622142

Anonim said...

Ma intereseaza si pe mine aceasta afacere si vreau sa o pun in aplicare cat de repede cu putinta aici in germania.mai am niste nelamuriri:daca este cineva dintre dumneavoastra care are o astfel de activitate in strainatate cam la ce cost de productie ajunge o gogoase acolo.va multumesc anticipat.imi puteti scrie pe adresa de mail khryss7790@yahoo.com

Trimiteți un comentariu