vineri, 14 noiembrie 2008

Ciocolaterie, o afacere delicioasa | Idei de Afaceri

Piata romaneasca de dulciuri inregistreaza cresteri de 2 cifre anual. Cele mai mari vanzari de ciocolata inregistreaza hypermarketurile si supermarketurile, dar acea cicolata contine foarte multi aditivi, iar calitatea nu este punctul ei forte, ci pretul. Acesta afacere, pe care v-o propun, nu va avea ca punct forte pretul, ci calitatea. Ma refer aici la ciocolata de clasa superioara, ca sa nu ii spun de lux. In Bucuresti exista doar cateva locuri de unde se poate cumpara ciocolata de calitate superioara. Marea majoritate a produselor sunt importate din Belgia si Franta. Ciocolata "fresh", asa cum o numesc britanicii, este o ciocolata de calitate, care nu contine aditivi. Singurul inconvenient al acestui tip de ciocolata este faptul ca trebuie transportat in conditii optime de temperatura, iar valabilitatea produsului este undeva in jurul valorii de 20 zile, dupa care ciocolata nu va mai fi dulce, ci gustul se va indrepta spre amar. Un astfel de magazin / boutique trebuie amplasat intr-un oras mare, intr-o zona centrala, cu vad comercial. O investitie intr-un astfel de boutique este cam de 50.000 euro, dar poate ajunge si la 100.000 in functie de contractele cu furnizorii, chiria si amenajarea. Marjele de profit variaza intre 15-25 %.

Articole similare:



0 Comments:

Trimiteți un comentariu