vineri, 7 noiembrie 2008

Parfumerie de lux | Idei de Afaceri

Puterea de cumparare a romanilor este intr-o continua crestere. Tot in crestere este si apetitul acestora catre produsele de lux. Atat de mare incat Ferrari si-a deschis reprezentatnta pentru Europa de Est in Romania, Luis Vuitton si-a deschis propriul magazin, deci romanii sunt mari consumnatori de lux. Oportunitati exista peste tot iar aceasta nu este una de ratat. Acesta afacere vine firesc in peisajul romanesc si este o idee de afacere care nu necesita investitii foarte mari. In acest contex cred ca este potrivita deschiderea unei parfumerii de lux. De preferat ar fi orasele mari si foarte mari, iar locatia boutique-ului sau magazinului sa fie intr-o locatie centrala, in orasele mai mici de 300.000 de locuitori, acest tip de magazin nu si-ar gasi locul. Parfumurile sunt aduse de la case de moda si magazine exclusiviste din strainatate, si cum in tara nu exista importatori unici pentru toate produsele, veti gasi destule parfumuri pe care sa le importati direct din Franta sau Italia. Preturile pentru parfumurile exclusiviste pot incepe de la 200 euro si pot ajunge chiar la cateva mii de euro (daca este editie limitata a unui parfum). Pentru deschiderea unui astfel de magazin este necesara o investetie de aproximativ 80.000 euro dar poate ajunge si la 150.000 euro in functie de locatie si amenajari. Profiturile nu vor intarzia sa apara pentru ca marjele de profit sunt destul de mari.

Articole similare:



4 Comments:

Anonim said...

Intr-adevar, piata parfumurilor de lux e cam inexistenta in Romania, vorbesc din propria experienta, ar fi bine daca s-ar extinde si in alte orase, nu numai in Bucuresti

Anonim said...

Nu cred ca aceasta afacere ar fi de viitor, dat fiind ca Romania incepe sa resimta efectele crizei financiare si puterea de cumparare va scadea. Daca ne referim la cei 10% care isi permit sa cumpere parfumuri de mii de euro, acestia vor continua sa cumpere doar din strainatate.

Alexander said...

In Bucuresti exista in acest moment 3 boutiq-uri de parfumuri de lux care merg mai mult decat bine. Romanul este mare consumator de lux, cum telefoanele Vertu s-au vandut in prima luna cat perspectiva pe tot anul, sau ca Ferrari a decis sa deschida o reprezentanta la noi si numarul de comenzi a depasit cu mult estimarile de vazari pe anul curent. Cred ca si asta este un punct de refeinta.

Anonim said...

Luxul a inceput la noi sa devina o obisnuinta.

Trimiteți un comentariu