duminică, 1 iunie 2008

Carucioare de supermarket

Ai fost vreodată curios de oferte supermarketurilor, dar nu ai avut răbdare să răsfoieşti oferta? O nouă formă de publicitate le permite celor care vor să publice un anunţ (advertiser) să îşi plaseze reclama exact între mâinile clienţilor, pe mânerele cărucioarelor modificate special pentru a permite derularea unor reclame. Compania care se ocupă cu aşa ceva se numeşte Modstream. Mânerele produse de Modstream rezistă la ploaie, îngheţ şi au o viaţă a bateriilor de 5 ani. Mesajele cu diferite produse sau ultimele oferte ale magazinelor sunt trimise prin tehnologie wireless către cărucioare. Acestea au inserate pe mânerul lor un mic ecran învelit într-un plastic dur (pentru a evita zgârierea sau lovire). Cei care vor să cumpere publicitate nu trebuie decât să se înscrie pe site-ul Modstream (www.modstream.com) şi acolo să selecteze magazinele în care acesta doreşte să fie rulată reclama. Mesajele pot să fie afişate într-un întreg lanţ de magazine sau doar în magazinele dintr-o anumită zona. De asemenea acestea pot fi puse doar în anumite intervale orare, schimbarea lor fiind foarte usor de efectuat. Cum majoritatea deciziilor de cumpărare ale unor produse sunt luate pe loc la cumpărături, atunci este logic să le prezentăm reclame în timp ce aceştia cumpără. Alte companii au încercat cu reclame video pe ecrane montate pe cărucioare, dar acest tip de reclamă este foarte scumpă şi greu de întreţinut.
Voi v-aţi citi reclamele de pe mânerul unui cărucior de cumpărături?

Articole similare:



1 Comment:

sorin said...

Tare ideea. Eu as dori si reclame pe cosulete:)

Trimiteți un comentariu