luni, 9 iunie 2008

Incarcatoare de baterii

Vi s-a descarcat vreodata telefonul intr-un moment nepotrivit si nu aveati incarcatorul la voi? Iata o solutie simpla.Chargebox reprezinta un set de dulapuri securizate care permit incarcarea telefonului mobil sau a oricarui alt dispozitiv mobil. A fost creat de compania British Boxbrands si setul are 6 cutii, fiecare avand 4 tipuri de incarcatoare diferite. Utilizatorul alege incarcatorul potrivit, conecteaza telefonul, apoi il pune in cutie si inchide usita. Plata se face ori prin bancnote ori prin trimiterea unui sms cu tarif special. Odata facuta plata telefonul incepe sa se incarce. Telefonul este incarcat timp de 40 de minute sau mai putin daca utilizatorul se grabeste. Sistemul ofera posibilitatea de incarcare pentru 90% din dispozitivele mobile de pe piata, inclusiv Ipod, Blackberry, Pda-uri, PSP. Primele cutii de acest gen au fost plasate in magazilene Vodafone, hotelurile Novotel si in diverse aerporturi din lume. De asemenea ele pot fi plasate in cinematografe, cafelene, spitale, sali de sport sau mall-uri

Articole similare:



4 Comments:

Anonim said...

Bun o chestie foarte buna. mi mi s-a intamplat de nenumarate ori sa raman fara baterie pe strada ! Contra unui cost modic as plati si eu , si poate o cafea :))

Alexander said...

totusi cred ca e mai greu de pus pe strada, sigur s-ar gasi unii sa fure cheile sau sa il vandalizeze, de acea am zis ca poate mai bine intr-un loc mai populat

Anonim said...

b.a. mare dreptate aveti ... in romania da :)) afara nu . Daca e mai populat mai multe sanse de stricaciuni ... totusi vad ca automatele de incarcat cartele in romania nu prea au avut de suferit ... sa fie un lucru bun acesta ?

Alexander said...

Da, ai dreptate, in afara de cateva desene nu au fost vandalizate, cred ca am eu o parere prea proasta despre ce se poate intampla, poate in curand o sa se schimbe mai mult lucrurile in bine

Trimiteți un comentariu